Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Πες την κι ας πεσει κατω...

Ποτε δε θα σταματησει να με ξενιζει η αντιδραση των ανθρωπων στην απλη ευγενεια. Δεν την εχουμε στο DNA μας, δεν την εχουμε συνηθισει, αλλα το να κοιτας οποιον σου λεει καλημερα λες και σου κολλησε ενα μουχλιασμενο κοκοβιο κατω απ τη μυτη απεχει πολυ απο τη νορμαλ αντιδραση. Προφανως εχουμε αρχισει να φορολογουμαστε και για την καλη κουβεντα, μονο ετσι εξηγειται η μυστηρια εξαφανιση του "καλημερα" και του "ευχαριστω" απο το καθημερινο μας λεξιλογιο. Μεχρι και ο Μπαμπινιωτης συνεδριασε για να τις αφαιρεσει απο το κατα τα αλλα εγκριτο λεξικο του (το ευρω- τα ευρα, για την Ελλαδα ρε γαμωτο) διοτι εχουν περιπεσει σε αχρησια, μαζι με το "συγνωμη", που θα αναλυθει αλλη φορα. Μπαινεις με χαμογελο σε ενα μαγαζι και πεφτεις πανω στη μουρακλα του υπαλληλου, που εχει ηδη σκουπισει με την κατω γναθο το πατωμα δυο φορες και περναει και παρκετινι. Δεν ειπε  κανεις χρυσε μου να χορευεις πεντοζαλη και να φερνεις φουρλες σαν την Αστερω, αλλα σκασε και ενα χαμογελο, δεν θα φανει η κουφαλα στον τραπεζιτη. Σα να τους εχουν τσιμεντωσει τη φατσα με μποτοξ ειναι για να σε κοιτανε σαν παραβρασμενο μπροκολο ειναι. Και γω αδιαφορω για την υπαρξη σου, θα με εξυπηρετησεις τοσο αργα που θα παθω νευρικο τικ, θα μου παρεις τα λεφτα για κατι καταφανως υπερεκτιμημενο και θα σκεφτομαι πως θες να με λιωσεις με μυγοσκοτωστρα στο γκισε, αλλα εχω το τακτ να σου φερθω ανθρωπινα γιατι ο εγκεφαλος μου φτανει ως εκει. Κανε το ιδιο. Δεν ειναι κακο. Δεν ειναι δυσκολο. Και μια που ειμαι στο φλεγον θεμα των υπαλληλων, εχω να προσθεσω το απολυτα ενοχλητικο τους χαρακτηριστικο, που εχουν σα σταμπα illuminati ολοι πανω τους. Εχω ερθει να καταθεσω τα με πολυ μοχθο αποκτημενα ευρουλακια μου στο ταμειο σου, ωστε να μπορεις και συ να δειχνεις στο αφεντικο σου οτι κανεις και κατι αλλο περα απο το να σκοτωνεις μυγες με βαλιστρα ολη μερα, και με κοιτας εξονυχιστικα λες και μπηκα να σε κλεψω? Ναι μανα μου, δεν εβρισκα συνεργο για να χτυπησω την Πειραιως και καταπεσα στην αμεσως επομενη λογικη λυση να σουφρωσω το αιγοπροβειο γιαουρτι σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου