Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Don't wake me up-up-up

Θανατος στα ξυπνητηρια, το πα και ξαλαφρωσα. Διαβολικα εξαρτηματα, φτιαγμενα για να σου στερουν ενα απο τα πιο απολαυστικα πραγματα που σου παρεχονται δωρεαν, και αυτο απο μονο του ειναι μια εξτρα πολυτελειαΑπεχθανομαι το διαβοητο, διαπεραστικο ντριιιιιν τους στα αυτια μου όσο τη θέα της εξηνταρας με ανοιχτο ντεκολτέ. Είναι ενας απο τους πιο σαδιστικους ηχους, μαζι με τον τροχο του οδοντιατρου, το κλαμα του μωρου της αποπανω και το φλαπα-φλουπα του φαφουτη παππου μου οποτε τρώει σουπα. Ειδικα αν σκεφτεις οτι σηματοδοτει το βιαιο ξυπνημα σου, ειναι να μην θες να τα εκσφενδονισεις απο φινιστρινι, να τα καταπιει η μαυρη θαλασσα? Μαλλον ετσι κατεληξε ενα στην κοιλια του κροκοδειλου του Καπτεν Χουκ, καποιος αλλος το εμπνευστηκε πριν απο μενα.
 Υπερσιχαινομαι το πρωινο ξυπνημα, δεν την παλευω καστανο να μπαινουν αναμεσα σε μενα και το παπλωμα μου, μια σχεση που εχτισα με χρονια αγαπης και αφοσιωσης. Αν χρειαστει το βαραω και τατουαζ στο κουτελο μου, ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΙΓΟΚΕΡΙΝΟ. Θελω να με βρει το νεο μιλενιουμ αγκαλια με τα σκεπασματα, να πιασω κολλητιλικια με το Μορφεα, ειναι ντουρο παλικαρι, εχει κανεις προβλημα με αυτο? Και αντε, αμα με ξυπνησουν ομορφα και γλυκα, παει και ερχεται, θα γυρισω πλευρο και θα το πιασω απο κει που το αφησα. Τι κανεις αμα μπουκαρει η αδερφη σου σα Ταλιμπαν καμικαζι ουρλιαζοντας σαν πληγωμενη υαινα οτι αργησες παλι? Ασε μας κουκλιτσα μου, επιβιωσα απο σεισμους, ανεμοβλογιες, αμυγδαλιτιδες και τρακαρισματα και θα με στειλεις εσυ αδιαβαστη απο ανακοπη με τις φωνες σου. Ποιον ενοχλω την τυχη μου τη μετρεσσα που θελω να ενσωματωθω με την κουβερτα μου? Εβλεπε τόσο national geographic μικρη που πλεον το σωμα μου μεταβαινει ακουσιως σε χειμερια ναρκη, αν ηθελαν νοικοκυρα, ας με μεγαλωναν με τις εκπομπες της Βεφας. Και στην τελικη, εδω τα στρουμφακια, μιση σπιθαμη μουτζουρες, και κανουν διαδηλωση εναντιον του πρωινου ξυπνηματος με πατριωτικα συνθηματα, εγω θα αδρανησω, που ειμαι και ολοκληρη γκαμηλα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου