Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Beg on.



Άντρες, στα άρματα! Μαντρώστε τα γυναικόπαιδα στα καταφύγια και λάβετε θέσεις μάχης, διότι θα ξεστομίσω το πιο politically incorrect πράγμα που ειπώθηκε μετά τις διακοινώσεις της Χρυσής αυγής σχετικά με τους αλλοδαπούς: αντιπαθώ τους ζητιάνους.
Με εκνευρίζουν, για την απολυτή ακρίβεια μου ανεβάζουν την πίεση 90, με κάνουν να κοκκινίζω σαν μπαρμπούνι τηγανιτό και να βγάζω καπνούς απ τα αυτιά σαν ατμόπλοιο σε υπερδιέγερση. Όταν ακούω αυτό το χιλιοπροβαρισμενο αδιάκοπο μουρμουρητό  μιρλας για τις εκατοντάδες σπάνιες ασθένειες που τους έχουν βρει και τα πολυάριθμα παιδιά τους που φτιάχνουν ποδοσφαιρική ομάδα με αναπληρωματικούς και περισσεύουν και για φίλαθλοι, μου έρχεται να τους αρπάξω απ τα τσαλακωμένα πέτα και να τους ταρακουνήσω. Έχω κουραστεί να μπαίνω στο τρένο και να με ζαλίζουν ορδές από πρωτεξάδελφους του Βασιλάκη Καΐλα να τους βοηθήσω να σώσουν το ετοιμοθάνατο βρέφος τους με το πεντάλεπτο μου. Πόσοι είναι πια οι χιλιοβασανισμενοι κουρελήδες που υποφέρουν από τσίμπημα του κουνουπιού του Νείλου, βουβωνική πανώλη και δάγκωμα τρικερατωψ ταυτοχρονως?
Θα μου πεις, καλά μωρη άκαρδη στριγγλοράπανη, κακολογείς τους φτωχούληδες του θεού?? Ουδόλως, με τους απόρους δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, τους σέβομαι και θλίβομαι βαθειά γι αυτούς,  η απέχθεια μου προσανατολίζεται μόνο προς αυτούς που μου κάνουν στενό μαρκάρισμα για τον oβολο μου, αντί να πάνε να δουλέψουν σε κάνα χωράφι που υπάρχει και ανάγκη για χεριά. Και εξάλλου ρε ρέμπελε αν εσύ τους συμπαθείς, γιατί κάθε φορά που σε πλησιάζουν σφυρίζεις κλέφτικα το "Καλυτέρα οι δυο μας" σε λα μινόρε? 
Ο λόγος που θέλω να τους ανοίξω το κεφάλι με τον πελεκυ του Θορ είναι ότι τα μιλιούνια ζήτουλων που πολιορκούν τον κόσμο καθημερνώς έχουν κάνει τον κόσμο δύσπιστο και επιφυλακτικό, με αποτέλεσμα να μην συνδράμει ούτε αυτούς τους λίγους που πραγματικά υποφέρουν . Διότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, και μας έχει καεί η γούνα μας. Για να μη θυμηθώ ότι η επαιτεία είναι και αδίκημα δηλαδή και ξυπνήσει μέσα μου το θηρίο του νόμου που κοιμάται με ταβορ καιρό τώρα. Την επόμενη φορά που θα με διπλαρώσει μεσηλιξ με σκισμένα ρούχα και γιο στο Ιπποκράτειο, θα του ζητήσω να μου πει τα ονόματα των έντεκα ταλαίπωρων τέκνων του 3 φορές σερί, θα γελάσει μέχρι και η ανέκφραστη γκόμενα του twilight..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου